"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2012. május 24., csütörtök

És mégis, örülj!

"Meghamisítja-e Isten a jogot, elferdíti-e a Mindenható az igazságot?"(Jób 8,3)

Kedves Testvérem!

Itt vagyok.
Itt vagyok veled, és itt vagyok mindenkivel, aki lelkében megszomorodott.
Itt vagyok, amikor örömet keresel.
És itt vagyok, ha nyugodt vagy, és elégedett.
Itt vagyok emlékeidben, vágyaidban, és jövőképedben.
Mindig itt vagyok. Neked.
Itt vagyok veled, amíg szegény vagy velem.
Megtörtségedben engem keresel.
Itt vagyok, amíg szenvedsz velem, a kicsinyekben és a gyengékben.
Veled vagyok szenvedéseidben, veled vagyok a szegényekkel.
Egészen itt voltam neked, szegénységedben.
Veled és érted lettem szegény.
Én adtam reményt neked.
Vigasztaltalak.
Testvéred helyett testvéred lettem.
Családomban fogadtalak, mert soha el se engedtelek.
Hogy mások nem értették?
Jelenlétem adtam.
Adtam neked, és minden embernek.
Általam lett minden, általam lett újra béke.

Bevallom, akkor szeretlek igazán, ha szegény vagy velem.
Szeretem a szegényeket.
Szeretem azokat, akik Értem lemondanak.
Szeretek mindenkit, akit megtaposnak.
Téged szeretlek.
Te vonzasz engem. Nem a világ.
Ezért beszélek mindig rólad, ezért érdeklődöm mindig felőled.
Itt vagyok neked.
És milyen nagyon szeretem, ha én is ezt hallom tőled.

Szeretlek.
Mondom hangosan, és suttogva.
Szeretlek szegényen, fáradtan, és félelmekkel tele.
Mert veled együtt vagyok szegény, fáradt és félek.
Egészen melléd bújtam.
Hogy együtt örüljek veled.
Jelenlétednek.

Mert nekem csak te kellesz.
Hogy velem legyél.
Egész örökkévalóságon át.
Hogy velem együtt éld át a csodát.
Neked teremtettem mindent.

Örülj testvérem, ha megpihentél.
Örülj velem, ha végre meglátsz engem könnyeid között.
Itt vagyok neked.
Itt leszek neked.
Nem megyek el.
Veled leszek, örökké.


/Isteni testvéred/

Nincsenek megjegyzések: