"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 1., vasárnap

121 01 669 - egy azonosítóm


121

A 121. zsoltár

Ez az a zsoltár, amit egy angyal tanított meg nekem.
Szégyen ide, szégyen oda, de a Bibliából csak ezt az egyetlen egy zsoltárt tudom.
A sötét éjszakában hazafelé tartva tanította meg nekem, énekelve.
Senki  nem ismeri úgy ahogy én énekelem, de  nekem ez a legkedvesebb.

Valahol a 121-es szám 'Jézus Krisztus a Megváltó' száma.

Zsoltárok könyve 121. rész 

1. 
Grádicsok éneke.
Szemeimet a hegyekre emelem, onnan jön az én segítségem.
2. 
Az én segítségem az Úrtól van, a ki teremtette az eget és földet.
3. 
Nem engedi, hogy lábad inogjon; nem szunnyad el a te őriződ.
4. 
Ímé, nem szunnyad és nem alszik az Izráelnek őrizője!
5. 
Az Úr a te őriződ, az Úr a te árnyékod a te jobbkezed felől.
6. 
Nappal a nap meg nem szúr téged, sem éjjel a hold.
7. 
Az Úr megőriz téged minden gonosztól, megőrzi a te lelkedet.
8. 
Megőrzi az Úr a te ki- és bemeneteledet, mostantól fogva mindörökké!

01

"Kezdetben teremtette Isten a Mennyet és a Földet."


669

Jn 6,69=
"És mi hisszük és tudjuk, hogy te vagy az Istennek Szentje."

Ézs 66,9 =
"Csak megindítsam, és ne vezessem le a szülést? - kérdezi az ÚR.
Vagy én, aki a szülést vezetem, megakadályozzam? - kérdezi Istened."

Zsolt 66,9=
"Ő tartott életben bennünket, és nem engedte, hogy lábunk inogjon."

---

Látod: nem vagy velem, - ha így folytatod, mindent elárulok itt a blogomon a világnak 
A te azonosítód is érdekes, ha majd eljössz: elmondom 


---

Ennyit a számokról 
Az angyal azt mondta a szavakra figyeljek. 


Nincsenek megjegyzések: