"Mert minden ember, akit megsértettünk és megbántottunk, egy azok közül, akiket Jézus testvéreinek nevezett. Amit pedig ellene követtünk el, azt Isten ellen követtük el. Minden ember a Krisztus testvére."

2013. szeptember 15., vasárnap

A szüret



Hogy képpel érzékeltessem, mire gondoltam akkor, amikor (kis film) nem szúró-vágó-daraboló, embert ütő-verő-űző fegyverre gondolt Jézus, amikor azt mondta, csak vándorbot lehet a kezünkbe, (Mk 6,8) ha Igét hirdetni megyünk, íme egy friss - 2013-as őszi - kép:

A Nagy Játékos:

http://borfesztival.maltai.hu/kik_vagyunk
Na kik vagytok ti?


Ellenben az én elképzelésemben, ha az ÚR szolgáinak bot van a kezünkben, akkor csak így:


A Próféta:

Ő az én Jónás Taddeusom, így neveztem el.
/Szent Júdás/
Rajzom.

Az összehasonlítás kicsit durva. A következtetésem tragikus. Jónás Taddeus Ninivébe mutat vándorbotjával, a hitetlen városba. 'Gyerünk: Igét hirdetni!'
Ellenben, az a fenti pirosba öltözött páncélos lovag mintha lopott szőlővel futna, nem?!
A gyalogló JÓ Pásztor képe, semmiképpen nem fér össze a dárdával lovagló páncéloshoz.


Kánaán földjéről is így hozták a szőlőt:



A nyáron pedig így volt a kezemben, a bot, ráakasztva a szőlőkkel, hogy bevigyem:


Rögtönzött kis rajzommal.


Mindenki másképp csinálja.


----

2012. január 16-án mondtam fel a Máltai Szeretetszolgálattól.

Az álmom .... 2013 ... valamikor

azt álmodtam, hogy a házunk előtt, megállt a Máltai busz, eléggé ócska, ősrégi leromlott állapotában.
A halál szelleme volt a buszon.
Kiszállt belőle a volt két kollégám, a sofőr, és Á.
Én kinyitottam lassan és óvatosan a kaput, vajon mit akarhatnak kérdéssel magamban.
A sofőr és Á. keresgélni kezdett a kocsiban, valahová lehajítva az ülések alól kihúztak egy botot.
Á. szónélkül felállította elém és átadta. /Azt mondta: Ezt ott hagytad/ Aztán beültek a kocsiba és elmentek. Én meg néztem a botot, hát ez meg mi? Az enyém volt?

---

Egész nyáron ezen gondolkoztam mit jelenthet az álom.
Egész nyáron számtalanszor volt karó, bot, vessző a kezemben.
Rögtön az első alkalommal 50 db karót vettem át a postástól a kapuban, amit anyukám rendelt a kerti növények kötözéséhez.

A nyáron kiderült számomra, hogy Taddeus /Szent Júdás/ egyik attributuma a bot.
Aki szintén feltűnt egy későbbi álmomban - hogy válasszak egy horgászbotot a négy közül. Nekem azonban az 5. kellett.

---

Értelmezhetetlen számomra álmaimból a bot.

Ezért kezdtem aztán írni róla, hogy a Bibliában mit jelenthet.

---

A prófétai, tanítói, vezetői bot.
Nem gyilkolásra való.
Hanem arra, hogy legyőzhetjük az ősi kígyót.
A bűnt, és annak minden következményét.

---

Az álmombeli bot, formája, magassága és jellege nem került a kezembe a valóságban 2013. szeptember 08. napjáig.
Fényképet nem készítettem róla, de szép volt.
Anyukámnak segítettem a szőlőt betakarítani, térültem-fordultam és mire odanéztem egy botot tett két székre és kötözni kezdett két fürt szőlőt egy vastag cérnán, majd rátette a botra egymás mellé sorban.

Azt mondta így a botra, ráfér akár hét cérnára kötött szőlőfürt és azt együtt kényelmesen be tudom vinni, a kamrába hogy felakasszuk mazsolának.

Ez volt az a bot, amit álmomban láttam.

Öröm töltött el, mert a 2007-es álmomban /olvasd itt/ ebben a kertben verték szét botokkal a gyümölcsöket és most íme, a valóságban szintén egy bottal takarítjuk be a gyümölcsöket, ugyanott.
Még meg is jegyeztem, hogy ez a jelenet pont olyan, mint amikor a kémek felmérték Kánaánt, és a vállukon egy boton egy darab szőlőfürtöt hoztak bizonyítván: tejjel és mézzel folyó föld Az.

---

Na és akkor én is nő vagyok. 
http://www.maltai.hu/?action=new&newid=1170


Nincsenek megjegyzések: